OMG

Jag blir så sjukt ARG när en jävla idiot till man kan göra något sånt här.
Det är absolut inte ok att göra såhär mot NÅGON, men att slå en kvinna blodig
och svullen? Det är sjukt lågt! Tänk er att han har vetat att han är överlägset
starkare än henne och ändå ska puckla på henne!? Det är helt sjukt.

Stackars kvinna säger jag bara. Jag visste faktiskt inte att det handlade om
såna här skador. Och det konstiga är att chris brown har haft en styvfar som
brukade misshandla hans egen mamma. Och sedan går han och gör något
sånt här. Män kan vara såna GRISAR ibland!

Jag hoppas han får tio jävla år i fängelse. Och hoppas han åker på stryk också
jävla fega jävel. Jag som var ett fan också.



Kommentarer
Postat av: Aldona

omg! Vi gillar INTE chris brown. <3

2009-02-21 @ 10:53:37
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: Soraia

Nej VERKLIGEN INTE. USCH

2009-02-21 @ 21:58:39
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0