only.a.life.lived.for.others.is.a.life.worthwhile.

Hey! Sista riktiga dagen av lovet, lovet har riktigt rusat förbi! Jag satt och räknade
hur långt det är kvar till påsklovet (haha, pathetic) och det är endast 5 veckor kvar!
Sen efter påsklovet har vi skola en vecka, sen drar vi iväg till Italien. Jag längtar!

Nu håller jag iaf på och tvättar kläder i tvättstugan, blev ju aldrig av igår.
Har för mig att jag, mamma och bröderna ska åka till Eskilstuna i eftermiddag. Jag
är inte hundra på det, men om inte det blir idag blir det kanske imorgon. Om inte jag
ska någonstans blir det träning för min del ikväll, sedan ska jag förmodligen vara med
vänner som jag inte har umgåtts med på tusen år känns det som.

Åh. Vill bara inte att mitt kära lov ska vara över nu! Men det har varit ett roligt och skönt
lov som man har spenderat med vänner, familj, som man har slappat, tagit massa
sköna promenader i det sköna vädret.
Så jag är nöjd. Förresten så är jag ganska så
säker att våren börjar komma fram nu, snön smälter snabbt nu och solen skiner som
bara den
. Yay! Vi hörs gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0