random.confessions.

  • När jag ska käka flingor så brukar jag låta flingorna stå i mjölken en stund innan
    jag ska äta så att de hinner bli mjuka. Sedan brukar jag värma de i mikron.
  • Om dusch-draperierna är fördragna när jag ska använda toaletten så brukar jag
    dra upp de igen, för jag har alltid för mig att någon gömmer sig bakom.
  • Jag brukar gå och lägga mig ungefär en kvart innan jag ska sova så att jag kan
    tänka och fundera lite. Det är då mina konstigaste tankar kommer fram.
  • Jag kan börja gråta av att lyssna på musik. Jag behöver bara vara på ett deppigt
    humör och då kan forsen börja rinna. Mest grinar jag till låtar av Coldplay.
  • Jag hatar att sätta mig på en plats på tåget där sätet är varmt eftersom att någon
    har precis suttit där. Vet inte varför, men har alltid tyckt att det är sjukt obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0