the.love.we.shared.seems.to.go.nowhere.

Hallå! Idag var ännu en sån där härlig och skön dag. Det är ändå kallt
som fasiken, men solen sken som bara den. Snart är det förhoppningsvis
vår. Den här dagen var hur skön som helst. Började klockan elva och hade
bara en lektion. Jag slutade alltså klockan tolv idag. Bestämde mig för att
åka till Stadsbiblioteket efter det. Var där bara ett par timmar, men fick massa
gjort. Älskare det där stället. Haha nu låter jag som värsta nörden :D 
Men seriöst, om ni verkligen vill råplugga åk dit! Man får ändå inte snacka
eller så, så det enda du kan göra är att plugga. Det är lätt mer effektivt än att
plugga hemma för då är det enkelt att börja kolla på TV eller ngt annat onödigt.

Nu måste jag plugga liite till, ska bara renskriva på datorn. Sen ska jag träna 
klockan sju. Efter det blir det Top Model. Vi hörs senare!


 

SOAD - I-E-A-I-A-I-O


Kommentarer
Postat av: venus

alltså...du gillar verkligen den där bilden va :P

2009-02-10 @ 17:50:59
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Ayaan Barre

älskar sådana dagar då man bröjar sent och slutar tidigt!

2009-02-10 @ 19:55:29
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0