the.sky.is.the.limit.

Måndag igen och det suger. Vill bara att helgen skulle fortsätta liite till.
Igår kväll hade jag bestämt mig för att skolka första lektionen. Men jag
ändrar mig i sista sekunden och tänker att jag ska vara duktig och ändå gå.
Vet ni vad som händer då?! Läraren dyker inte ens upp! Just my luck..
Jag har haft en riktig smärta över hela ryggen hela dagen, beror nog på
gårdagens träning. Jag älskar träningsvärk - men det här var att ta i.

Måndagar är alltid lika sega.. Därför har jag rätt till att klaga lite idag.
Ni ska se min kalender, det är helt galet. Jag har så mycket att fixa innan
det efterlängtade lovet kommer. Fick panik i skolan idag, typiskt att de
lägger så himla mycket de sista veckorna. Hoppas de här två veckorna
flyger förbi.

Det enda positiva med hela dagen måste nog vara att det var så himla
skönt och fint väder ute. Fast än det var hur kallt som helst, så sken solen
som bara den. Och bara det kan göra dagen lite bättre.


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0