we.are.not.enemies.but.friends.

God Morgon! Känner på mig att jag kommer vakna upp sent imorgon och
får panik över att jag inte är påväg till skolan. Men sen kommer ju jag inse
att det är lov och fortsätta min ljuva sömn! Hoppas allt är bra med er kära
läsare. Allt snacka om vår har nog skrämt värmen iväg för nu är det helt
snöigt ute. Och en liten den av mig hoppades på att vintern skulle fortsätta
bara lite till. Snart ska jag iaf ut med småsyskonen för snöbollskrig och
bygga snögubbar. Hur kul som helst. Ibland är det roligt att leka barn igen :)

Lite senare ikväll ska jag dra vidare till Emilla där tjejerna är. Tror att vi ska
se på film och käka middag. Ni får ha det supernajs, vi hörs senare!


Snowmen family in TX by _dai_.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0