we.live.in.perfect.symmetry.

Hallå! Vad slarvig jag har blivit med inläggen.. Måste nog börja blogga från skolan
och så för annars blir det inte särskilt många inlägg per dag. Nu har veckan startat.
Och det är nya tag som gäller. Hoppas er måndag har varit bra, för det har min. :)
Det var lite annorlunda i skolan idag, lite roligare på något sätt. De där filurerna är
ju hysteriskt roliga! Vi hade vanliga lektioner, fick tillbaka mitt Geografi läxförhör och
jag fick ett ynka G. Haha.. typiskt. Bättre lycka nästa gång.

Efter skolan åkte jag till stadsbiblioteket för att plugga lite, och jag fick mycket gjort.
Som sagt så är det ju knäpptyst där, men idag hade jag oturen att hamna bredvid
en väldigt högljudd person. Smaskade högt som fan, var tvungen att daska böcker
i bänken och allt sånt. Blev rätt irriterad. Hahaha jag låter som en gammal kärring.

Nu ska jag fixa lite té, har vart raspig i halsen nu ett par dagar och halstabletterna
hjälper inte som de ska. Men en kopp té hjälper nog alltid! Och ikväll är det Prison
Break. Missa inte! Besitos.


Keane - Perfect Symmetry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0