come back. come back to me.

Såg precis Atonement som jag trodde skulle vara jättebra. Den var rätt så tråkig
och seg i början av filmen, men mot slutet så blev den bättre och bättre.
Den var väldigt sorglig hur den slutade och jag hatar när inte kärleken övervinner
allt. För vi vet ju att det oftast inte är så i verkligheten. Så därför tycker jag det borde
vara det i filmer. Filmen är regisserad av samma reggisör som Stolthet och Fördom
och är vädigt lik den filmen med sceneri och skådespelare. Det bästa med filmen var
nog ändå att det var en sådan vacker miljö. Som ett sagoland nästan. Se den!




Kommentarer
Postat av: venus

stolthet och fördom är den tråkigaste boken jag NÅGONSIN läst. så seg och actionlös!



atonement verkar jättespännande, ska se den någon dag xD

2009-01-31 @ 23:36:49
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Soraia

Hahaha, jag har inte läst boken; tack och lov! Men den ska ju typ vara en klassiker :O



Jag hade också hört att Atonement var jättespännande, fast den var inte så bra som jag hade förväntat mig. Men helt klart sevärd! :)

2009-02-01 @ 12:26:39
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0