den.dagen.den.sorgen.

Hmm. Jag har snart gått klart mitt andra år på gymnasiet. Mitt andra år.
Det är helt galet hur tiden går fort. Om det är något som skrämmer mig så
är det nog att när jag är gammal och grå så står jag där helt chockerad över
hur tiden har gått fort, och att jag dessutom inte har gjort något av mitt liv.

Jag tycker att man borde göra det absolut bästa av sitt liv, medan man kan.
Det behöver inte handla om att man ska göra precis allt som kan göras, allt
för galna saker som att hoppa bungy jumping. Man kan försöka göra dagen
snäppet bättre med att kanske tända några ljus när man badar ett bubbebad.
Ta och köpa den där favorit glassen som du annars inte vill unna dig.
För du är värd det. Som tjej (oftast är det faktiskt så) så känner jag att man är
lite extra försiktig med att göra som man vill. Det finns vissa normer som ska
uppfyllas av oss. Och det hatar jag.

Även fast man kanske inte har möjlighet att göra precis vad man vill och när
man vill det så kan man göra små saker som jag redan nämnde. Jag lovar
att sådant hjälper.


Kommentarer
Postat av: Aldona

Jag vet riktigt jävla äcklig. läs mitt inlägg. jag blev chockad. jävla h*r unge, ingen ska säga så om Fred! <3

2009-01-31 @ 12:53:12
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: Soraia

Men vet du vem det är? :O

2009-01-31 @ 13:14:48
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Anne

Sv: Tihi, det var så lite så :) Är bara glad att du förstod mitt babbel :P

2009-01-31 @ 13:19:31
URL: http://chezanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0