don't.walk.away.from.me.

Hallå! Som ni ser i inlägget som jag  publicerade så funkade inte vårt
internet hela igår, vilket var superjobbigt! Man får ju panik nästan. Dels för att
jag hade massa läxor som jag behövde fixa över datorn. Men nu funkar allt
som det ska, tack och lov. De här dagarna har bara ägnats åt skolan. Skulle
tränat i tisdags, men tyvärr något kom upp som skulle tas hand om. Igår kväll
skulle jag övningsköra med pappa, men han var upptagen (synd, för jag älskar
verkligen att köra bil). Längtar tills jag tar mitt körkort!!

Idag är det iaf mycket plugg som gäller för min del, första provet i Geografi B
är imorgon och det måste gå bra om jag vill haffa ett MVG i ämnet. Efter det ska
jag äntligen iväg och träna. Känner mig som en degklump som inte har gjort
någin fysisk aktivitet under en hel vecka. Men nu så.

Skolan fungerade som vanligt. Det är lite väl mycket drama som pågår i vår
kära klass just nu. Det är helt galet! Jag gillar verkligen inte drama och har inte
alls någon ork till det.. Men ibland kan det bara inte undvikas. Det är iaf mycket
gruppering i vår klass som jag ogillar sjukt mycket. Hoppas klassresan gör
oss mer som en enhet. Istället för hur det är nu. Tänker sluta babbla på nu för
jag har mycket att plugga! Ni får iaf lite bilder som jag tagit:


Det ser lite ut som ett winter wonderland.
Väldigt fint med snö ibland!



Kommentarer
Postat av: hibo

nice DRAMA !! ngt ja ofta inte upplever i klassen haha

ja tror klassen kmr att vara mer tight efter resan för man lär ju känna alla andra på ett annat sätt... like my class did hahah XD

2009-01-29 @ 17:01:18
Postat av: Soraia

hahahahaha! drama är kul, men bara ibladn (=



Hoppas det fan! Vår klass är så splittrad som den kan bli :P

2009-01-29 @ 22:56:02
Postat av: milkshake

är det i samband med rom projektet eller? för ni kommer ju att jobba i grupp fram till v 20 elr nått



FETT KUL MED ROM btw

2009-01-29 @ 23:13:20
URL: http://themilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0