"For you, a thousand times over."

Igår kväll hade min kusin tagit med sig filmen "flyga drake". Det är en filmatisering av boken
med samma titel av Khaled Hosseini. Jag har personligen inte läst boken, men hade planerat
att göra det. Såg ialla fall den igår och jag måste säga att filmen är en av de bästa filmerna
som jag har sett. Historien var så sorglig och hemsk, men fin på samma gång på grund av de
små pojkarnas vänskap. Det händer en massa hemska saker på vägen och man kan inte låta
bli att börja grina. Jag grät fyra gånger under filmens gång och det känns som att jag kommer
börja böla nu med så sorglig som den var :). Den kommer verkligen att stanna i era tankar
under en lång tid. Har typ inga ord för den. Se den bara!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0