friends.with.benefits.


Hallå! Nu var det måndag igen efter en skön, och långsam helg (den var långsam
för en gångs skull). det känns konstigt nog redan som fredag. I en perfekt värld skulle
det vara fredag idag. Dagen var helt ok, den var ganska så ostressig. Bestämde mig
för att skita i naturkunskapen idag. Synd att hon hittade mig sen, haha. Pinsamt.
Efter det var det vanliga lektioner till klockan tre. Efter skolan åkte jag och Emilla till
hennes pappas restaurang, där vi var med hennes roliga kusin Rabia. Det var sjukt
roligt, vi skrattade hela tiden! Efter det tog jag mig till Kista Galleria och köpte presenter
till lillebror eftersom att vi ska fira en sen födelsedag till honom. Det blev en tjocktröja,
en t-shirt och ett par tofflor. Hade ingen aning om vad jag skulle köpa till honom! :)
Köpte även med ett par coola nagellack som jag visar senare.

Ikväll blir det att övningsköra, plugga lite och sedan blir det Prison Break som jag har
längtat supermycket till! Tänkte bara ge en liten rad till söta Aldona som berättade att
hon hade bett en bön så att min lillebror skulle tillfriskna. Tusen tack till dig, älskade
vän! Vänner gör verkligen dagen lättare att ta sig igenom. Vi hörs!


gulliga michelle som såg ut som en mimare idag!


en sjukt fin teckning som jag fick av henne.


på matematiken fick vi spela algebrakapplöpning.


buddastaty och maten på restarangen. goda yaki niku igen!


emilla&aldona koncentrerade på matten plus emilla i restaurangen.

Kommentarer
Postat av: venus

jag slutade kolla på prison break femtio år sen. den har blivit så tråkig, alla återvänder från det döda :(

2009-01-26 @ 19:30:11
Postat av: Anonym

hahaha säg inte att ni fick spela spel me oskar?!

hahaha vad lär ni er i matte tro mig snart kmr ni att svettas ihjäl när dt blir nationella för han kmr att jobba sjukt snabbt då :P

ps: håller me venus.. P.B håller på att bli dålig o ja har redan tappat intresset för den

2009-01-26 @ 20:45:39
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på tex Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-27 @ 16:45:46
Postat av: Aldona

Men hjärtat Det är ju självklart att jag gör :) jag bryr mig ju om dig! KRAMAR

2009-01-28 @ 17:42:43
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0