give.me.your.strength.

God Kväll! Är tillbaka nu från vår vistelse på sjukhuset. Vi träffade morbror, men
fick tyvärr inte åka upp till moster och bebisen. Men vi fick se massa bilder och
vi hade fixat mat och sådant till honom. Fick reda på att hon inte fick föda på
naturligt sätt, utan med kejsarsnitt. Tur för henne måste jag säga för jag tycker
att det är sjukt läskigt att föda barn. Tänk att människa ska komma ut. Från dig!

Efter det åkte jag mamma och lillebror till Kista galleria för att hitta lite saker.
Det fanns tyvärr inte så mycket att hitta, fick dock med mig lite saker och lillbror
fick en "skinn"jacka som födelsedagspresent. Vi ska förresten fira honom imorgon.
Det blir som ett sent födelsedagskalas för honom. :)

Nu blir det bara att käka lite för jag är ursvulten. Efter det blir det plugg (..) och sedan
är det filmtajm! Jag tror att det blir Atonement med Keira Knightley. Har hört att den
ska vara ganska bra. Ja det är min kväll det. Hoppas er lördag är bra. Vi hörs!





Kommentarer
Postat av: hibo

ja älskar barn( bebisar) men inte sättet dem kmr ut på alltså dt e sjukt läskigt hihi ^^

2009-01-31 @ 20:03:31
Postat av: Soraia

Ja, jag är exakt likadan! Älskar småbarn och nästan allt med de, men jag är vettskrämd för att faktiskt FÖDA ett

2009-01-31 @ 22:14:26
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0