it's.just.those.lazy.days.

Vilken lång helg det har vart, känns det som. Skönt att bara få sooooova kan jag säga.
Jag har ännu inte kommit inne i skolkänslan och det är fanimej synd. Jag måste vara
den lataste bruden i stan. Det finns inget jag hellre skulle vilja göra än att sitta framför
TVn till en bra film, eller ligga i min säng och lyssna på bra musik. Det där kallar jag att
lata sig. And it's damn good måste jag tillägga! :D

Imorrn är det skola igen, buhu. Det är fortfarande inte så värst mycket att göra i skolan.
Än. Eller är det bara jag som upplever det så? Aja. Livet är ibland ganska suddigt.
Men nu för tiden är livet extra suddigt.


Summer Fruit by HiSpAnIcO[reloaded].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0