my.memory.now.is.never.quite.the.same.

Hoppas er lördag är superbra so-far. Det bara fem på eftermiddagen och jag är
galet trött och sömnig. Vill bara sooooova ut. Skulle egentligen åka till Emilla idag
med Elise & Aldona, men jag kan inte åka dit eftersom att jag lovade lillbror att åka
till honom. Han har förresten fått åka in till sjukhuset igen. Hans sår hade tydligen
blivit infekterat eller något. Så de ska kanske behöva operera igen. Jag är väldigt
rädd för hans skull.. Gud vad jag hatar sjukhust.

Vi väntar nu bara på att pappa ska sluta jobba så kommer han för att skjutsa oss.
Och imorgon ska vi fixa ett mini-kalas till lillen som fyllde 9 under veckan. Måste fixa
presenter och allt till honom.

Oh just det, mamma lovade att hon skulle köpa en systemkamera till mig när jag
fyller år. Vad glad jag blir!! Har alltid velat ha en. Det kommer förmodligen bli en sån
här - Nikon D60:

Nikon D60 + 18-55mm objektiv

Kommentarer
Postat av: venus

åh fan vad najs! men kommer du palla gå runt med en stor och klumpig systemkamera??:P

2009-01-24 @ 18:09:30
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Soraia

Haha jag har ingen aning, men det är fan lätt värt det! Blir så sjukt najs bilder :D

2009-01-24 @ 18:17:26
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: noorah

Snäll mamma du har!! jag har funderat på att köpa en systemkamera men mina stackars pengar måste gå till annat hehe..

2009-01-27 @ 19:53:58
URL: http://noorah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0