some.call.it.magic.

Hallå! Ett väldigt sent första inlägg, men jag har tyvärr ingen liten mini-laptop att ploppa upp
från väskan när som helst. Men nu är jag här! Det har varit en lång skoldag, men som vanligt
väldigt rolig när man är med massa roliga människor. Jag tror att geografi-provet gick hyfsat
bra faktiskt. De där proven behöver man inte plugga så mycket till, bara tänka lite själv.

Efter skolan åkte jag och Emilla in till stan och hon skulle köpa jacka och hon hittade en skit
fin för bara 99 spänn! Jag blev helt paff, haha. Så billigt! :D Önskar jag hade tagit med mig
lite pengar. Jag fick iallafall med mig en supersöt mössa för 10 spänn (?!). Snacka om ett
kap. Efter det åkte vi till Emilla's pappas sushirestaurang. Alltid lika härligt. Det blev ett långt
tag som vi satt där och bubblade på. Girl-talk till hundra. :)

Idag ska jag bara vara hemma, vi ska få gäster lite senare. Måste bara skriva en rad om att
mammas kusin, som vi är ganska nära med, har fått en son. Älskar barn! Fick precis reda på
det, och jag är superglad för de. Vi tackar Gud att allt gick som det skulle. Vi hörs! <3






arctic monkeys - fluorescent adolescent

Kommentarer
Postat av: venus

hahah vrf inte? det är inte så farligt...man ska ändå bara sitta tysta framför en skärm i flera timmar..då kan mna lika gärna gå själv´haha

2009-01-30 @ 19:43:40
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Soraia

Jag bryr mig inte, jag kan gå själv ibland är det skönt också kan jag tänka mig.



Men tänk om du är där utanför helt ensam med en stor popcorn och läsk, sen kommer några klasskompisar som inte du känner så bra och säger: HEJ venus! Kul att du är här! Vem är du här med?



Pinsamt situation kanske? :P

2009-01-30 @ 19:56:50
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0