välkommen till min gamla blogg

Hej! Länkade hit från min andra/riktiga blogg eftersom att den inte funkar som
den ska. Vet verkligen inte vad som är felet. Men jag tänker fortsätta blogga här
tills jag hittar vad som är felet på den andra. Och då kommer jag förmodligen
fortsätta skriva där. Men nu blir det nog här ett tag framöver.

Tänker börja med att skriva om Chris Brown konserten jag var på igår.
Tycker den var helt underbar! Men jag har lärt mig en läxa, och det är att alltid alltid
ta sittplatser! Börjar nog blir liite för gammal för ståplatser, haha. Var helt mörbultad
när jag kom hem igårkväll. Det knakar i hela kroppen såfort jag gör en hastig rörelse.
Och vi ska inte ens snacka om mina stackars fötter som först blev till is när vi stod och
köade, och sen förlorade känseln helt. Galet! De är fortfarande sjukt ömma när jag går.
Men det var HELT KLART värt det! Man träffar massa människor när man köar och det
slutade med att jag och syster var med de under hela konserten.

Det bästa med hela kvällen var nog när jag fick ÖGONKONTAKT med den sexige jäveln.
Och självlart när han gjorde Take You Down. Ååh ni vet nog säker hur mycket jag älskar
den där videon (har den i ipoden) och hur mycket jag ser på den på youtube. Men nu har
jag äntligen sett den live.. och jag kan dö som en lycklig kvinna! :D

Även fast det hände en masssssssa läskiga och galna saker under dagens gång så var
det helt klart värt det. Och jag gick därifrån med en upplevelse som länge kommer finnas
hos mig! Här kommer lite bilder, men syster tog bilderna och hon var långt bakom mig
eftersom att vi tappade bort varandra. Fan att hon fick kameran! Lägger in videor lite senare.
Njut!:






































Kommentarer
Postat av: Dostaney

Älskade vän, jag gav honom en kram igår =) ska berätta allt för dig på måndag. Du kommer bli galen =)

2009-01-25 @ 01:15:50
URL: http://dostaneyd.blogg.se/
Postat av: Soraia

ÄR DU SERIÖS!? Omg.. berätta ALLT imorrn!! :O

2009-01-25 @ 12:31:59
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0