you.know.i.can't.erase.you.from.my.mind.

Jag vill verkligen fortsätta läsa Breaking Dawn nu, men jag är för lat för att
läsa. åH. Läsa måste ju vara det mest lataste man kan göra, och jag pallar
inte ens det. Snacka om att faila. Stort! Det kanske beror på att jag har hört
att den är så jävla dålig. Dessutom är den på typ 800 sidor. Ofta man vill ta
sig igenom 800 sidor om de är dåliga. Som sagt så är Edward Cullen den
absolut perfekta killen. En kille kan verkligen inte vara så där underbar som
han presenteras som att vara i boken. Jag vill ha honom. :(



jag ser dubbelt.

Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

i'am already a coffeineholic unfortunally :(

twistedtail har gjort comeback

2009-01-24 @ 19:05:25
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: Soraia

Once you go coffe, you never go back som man säger :)



Det har den Absolut gjort!

2009-01-24 @ 19:14:01
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0