a child is God's opinion that life should go on

Vi är tillbaka från sjukhuset där moster har fått en jättesöt dotter! Som tur var
gick allt bra och det gick som det skulle, tack Gud. Jag ville så gärna hålla i
henne hela tiden, men jag var skit skraj för att tappa henne eller mosa henne.
Tillslut kunde jag hålla i henne utan att vara rädd. Vi fick i uppgift att hitta ett fint
namn att döpa henne till.. Sånt är alltid svårt. Hoppas allt är bra med er.
Det är skönt här i Finland. Morbror har 6 barn där 4 av de är småbarn. Det är
ganska mycket skrik här kan ni tänka er men jag älskar de där söta ungarna.

Här är lite bilder vi tog i sjukhuset och lite flumbilder som jag och kusinerna tog
på tillbakavägen. Ganska oseriösa, alltså.


Kommentarer
Postat av: Aaliyah Katten

Adoooraabblleee beebiis naaw:)<3

2009-07-09 @ 11:30:27
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/
Postat av: elise

soraia you sexy model!;) hoppas du har det as bra! miss ya! puuuuuuuuuuuuusss

2009-07-09 @ 20:45:12
Postat av: Soraia

Haha, heck yeah elise! tack detsamma sötis, miss you too! :DD

2009-07-09 @ 21:39:31
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Zoe

haha säger som elise, sexy model!!

2009-07-10 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0