friday, i'm inlove

Hej! Vart och såg Brüno igår kväll med kusinen och den var verkligen allt jag trodde
den skulle vara och lite till! Gud vad rolig den var! Sasha som spelar Brüno är verkligen
en modig människa, hur fan vågar han förolämpa en terrorist och några hill-billy's
ute i vildmarken, när han är ensam!? Alltså. Det var underhållning till 1000%.
Hela bio-salongen satt och asgarvade under hela filmen. Se den!! Och jag bara älskar
det faktum att Finland har även svensk text till filmerna. Vi kom hem vid 12 igår kväll
och då får vi höra att storebrorsan och farbror är påväg till oss. De hade tydligen vart på
ett "äventyr" och bokat rum i båten i sista minuten. Wtf!? Vaddå äventyr!? Haha LOL.
(fattar inte att jag skrev LOL, det får stå kvar, så pinsamt är det..). De åkte iaf tillbaka typ
5 på morgonen igen. Snacka om friggin äventyr.. Not.

Idag har jag iaf vart på körskola, det var tack och lov inte teorin (rena sömnpillret),
jag fick köra istället. Det gick ganska bra. Min lärare är en gammal man som heter
Osmo och aldrig byter kläder. Han har jämt samma jeans skjorta, bältet väldigt högt
upp på öl-magen, och samma sketna jeans till. Hett. Men han är jättesnäll. :)
Imorgon ska vi köra igen, fast klockan 12..

Vi fikade på Robert's Coffe innan.

 Det blev en jättegod chokladmuffin.

 Och självklart en chai-latte! Mmm

 Hon ser läskigt glad ut. :)
 

Kommentarer
Postat av: hibo

fett nice juuuu, haha

MÅSTE NOG OXÅ SE FILMEN SOOOON :D

2009-07-26 @ 17:59:06
URL: http://daqueenzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0