sjunde juli nollnio

Jag fick åka med till Finland igår. Det blev att jag fick följa med i sista stund.
Jag åkte med mammas tre kusiner som är bara några år äldre än mig.
Vi var verkligen trötta så vi åt mat, kollade runt lite och shoppade loss på
taxfree, sedan begav vi oss till vår hytt där vi såg på TV och läste. Ganska skönt
då jag var  sjuuukt trött. Sorry för den dåliga uppdateringen, har haft så mycket
på gång, man hinner inte.

Vi har iallafall hunnit besöka moster i sjukhuset nu, hon mådde relativt bra.
Hon är fortfarande gravid och hon har överskridit sin förlossningsdag med 3
veckor och det är sjukt mycket. Hon ska stanna där i några dagar nu och om
inte den envisa ungen kommer ut självt så får man operera. Ishallah att allt
går som det ska. Vi hörs nog snart igen, jag har med mig min laptop. Peace!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0