this passion burns inside of me

Filmkvällen hos mig igår var jättemysig. Ni skulle hört våra kommentarer genom
hela jävla skräckisen: "gå INTE in dit!", "NEJ FAN VAD LÄSKIGT!", "AAAH!" och lite
mer skrik. Vi var flitiga med kommentarer om allt måste jag säga, lät hur roligt
som helst. Det var iaf kul, vi åt marängsviss, ungefär 40 bullar, popcorn och lite
annat. Och tack tjejer för förskottspresenterna - det var hur snällt som helst! <3
Sorry för en dålig uppdatering btw, jag har inte tillgång till min bärbara och jag hatar
den stationära. Ha det bäst så hörs vi förhoppningsvis snart!
 


Kommentarer
Postat av: Zoe

haha jag ser besatt ut.. det var säkert skräckfilmerna som gjorde det!! :S

2009-07-08 @ 12:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0