when you came in, the air went out

True Blood's soundrtack "Bad Things" med Jace Everett


Kommentarer
Postat av: Aldona

"I wanna do real bad things with you lalala..." Hahaha.



Jag tänkte samma i början men Fred ville att jag skulle titta och så.. ja, jag blev fast redan efter första avsnittet! Jason tänker ju bara med sin hmhm haha, han är så dum i huvudet, verkligen 0 iq! Så kul ;D du får se sen vem mer han kommer hm..knulla haha! Om det inte redan har varit..:P måste se vad du menar med sookies min har inte tänkt på det! Shit du har inte många kvar ju, 6e avsnittet kom ut i måndags eftersom de går i USA på söndagar :(. Det är det enda jag inte har sett, annars väntar jag tåligt varje vecka på den! Det är verkligen en "must see" serie! ÅÅåh hon är äcklig. Ska inte berätta något ;P Haha.



Fred avgudade Rene, sen blev han fett besviken haha. Problemen där verkar aldrig ta slut! Fast visst är det knas att tara och sam var kk?



Men visst suger Twilight i jämförelse till det här? Twilight är så overkligt och jag skulle fan kunna tänka mig in i att det fanns en värld som i True blood, allt som händer är så verkligt!



JUST DET jag diggar Jessica jääättemycket hon är så söt och cool :D:D du vet tjejen bill var tvungen att göra vampyr.. Åh Gud jag hoppas du har sett så långt :O Sorry annars (A)..

2009-07-29 @ 15:45:01
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: venus

jag har den där låten på min ipod!! den är sjukt bra haha. har bara sett några avsnitter av första säsongen men ska se hela någongång!

2009-07-30 @ 17:25:55
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0