creativity is allowing yourself to make mistakes. art is knowing which ones to keep.

Hej! Verkligen dålig uppdatering de här dagarna, men det är positivt för det betyder
bara att jag njuter av mitt sommarlov istället för att sitta inne.
Har spenderat i stort sett hela dagen utomhus. Det måste man eftersom att vädret
är för skönt dessa dagar. Det skulle vara fint väder hela veckan som sagt. Skönt att
höra! Tog med cykeln och cyklade ner till Husby Gård där jag och familjen, minus
pappa, tog med oss vår lunch och satt där och njöt av det fina vädret. Vi spelade
dessutom lite badminton, eller försökte åtminstone. Låg där mest och lyssnade på
Kings. På eftermiddan vart jag ute med Ayaan och åkte till Kista och mötte upp Kensa
där vi åt korv som hennes familj hade grillat. Efteråt satt vi i Kista och såg på Park
Teater. Väl i Husby satt vi i Ayaan's gård en stund och snackade om allt mellan himmel
och jord. Den där bruden är för klockren, hon är jätteroligt umgänge. :)

Imorgon väntar en lång men förhoppningsvis rolig dag. Först ska jag hjälpa mamma
här hemma eftersom att hon ska ha bjudning här hemma. Här ska bakas och fixas
för fullt hus. Sedan efter det fyller Deniz år och hon ska firas med middag på Hard
Rock Café om jag inte har fel. Åh, älskar deras mat där! Det ska blir skitroligt.
Imorgon fyller dessutom lillebrorsan år, men han ska firas under helgen istället.
12 bast.. Stor pojke. God fortsatt kväll people. Heippa!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0