i just tried to hard and i froze

Hej! Åh, nu har jag haft min sista riktiga dag. Det känns så skönt.
Jag har haft en trevlig dag och det blev bara bättre av att vädret var så
himla skönt. Sommarn kommer nog nu påriktigt får vi hoppas.

Skolan gick rätt bra, man hade bara lite betygsångest. Men jag pallar inte bry
mig något mer längre. Man ska se det från den ROSA sidan. Allt löser sig nog
tillslut, ellerhur? Efter skolan åkte jag, Venus, Deniz, AnnaClara och Zoe in till
stan där jag och Venus skulle hitta en present till Hafsa's mottagning imorgon.
Vi hittade några saker, synd att jag är nästintill pank - som vanligt alltså.
Efter det drog vi till Donken och hängde i stan och satt i en park som jag aldrig
tidigare har besökt, även fast den är verkligen i centrum. Det var mycket skratt
och massa annat som hände också. Det involverade galna fåglar, skitsnack
och vid ett tillfälle skrek jag skit högt framför en stor folkmassa så asmånga
börjar skratta åt mig. Palla vara jag ibland :/. Imorgon är det iallafall skol-
avslutning! Känns hur underbart som helst. Nu är jag tillbaka från att ha kört
bil med pappasen. Var nära att döda oss typ två gånger. En riktig fara för
samhället är vad jag är alltså..

Jag och syster är helt ensamma hemma eftersom att mamma och småbrödsen
har dragit till Eskilstuna och ska vara där två dagar. Najs! Nu slipper man trängsel
i huset. Pappa är hemma dock, men han jobbar alltid ändå.

Ja och just nu är Elise i Portugal också! Medan vi ruttnar här i medelvarma
Sverige. Torrt. Hoppas hon har skitroligt, skolan är inte densamma utan henne!


Kommentarer
Postat av: Annaclara

Oj, oj oj, grovt smickrande bilder asså, snygg brud där i mitten med kort kort kjol!

2009-06-11 @ 20:07:18
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: soraia

Nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää skit snuggo ju! ):

2009-06-11 @ 20:15:50
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: deniz

ooohhh hell nooo! Hahahah fy fan jag ser ut som en man med peruk!! fruktansvärt!!

2009-06-11 @ 21:42:44
URL: http://itsallthereis.blogg.se/
Postat av: zoehoe

hahahaha hihi annis din min var ju jättefin!! men min var ju snyggast, not;P förresten soraia annars var bilderna jättefina!

2009-06-11 @ 21:52:33
URL: http://zoetaste.blogg.se/
Postat av: soraia

Deniz lägg av!! Du är fett söt, jag menar det!

Yey, tack Zoe! <3

2009-06-12 @ 19:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0