i'm learning to fly, but i ain't got wings

Hej! Den här dagen har vart väldigt upp och ner. Jag har gråtit, vart ledsen, skrattat så
jag nästan pissat på mig osv. Det var mycket dramatik när det  gällde mig.
Jag fick reda på att jag kommer få ett IG i matematik B. Najs. Haha, kan inte fatta det.
Är inte sån som får IG.. Men jag får göra en IG-komplettering i augusti så jag kommer
förhoppningsvis inte ha det så länge till. Fick åtminstone mitt VG i idrott iallafall. :)

Var i skolan som vanligt idag. Vi var typ 5 personer i klassrådet idag och det är seriöst
galet. Vår klass suger på närvaro. Och gissa om vi fick en föreläsning om varför man
inte ska skolka? Men daah, säg det inte till oss som är där liksom. Våra handledare
funderar på att ha ett föräldrarmöte, alla föräldrar tillsammans. Så allvarligt har det
tydligen blivit. Efter skolan drog jag till söta Dalal's utspring i Tensta Gymnasium.
Åh hon såg ut att vara så lycklig, hon sken verkligen! Grattade henne med blommor
och var sedan tvungen att dra vidare till Odenplan där jag mötte Elise, AnnaClara och
Zoe eftersom att vi skulle till Maria's mottagning. Omg, vilken fin lägenhet Maria hade!
Den var säkert tre gånger så stor som vår 93 kvm, och det var sjukt fint! Vill bo där..
Där träffade vi iaf på hennes gulliga familj och släkt, åt god mat och tårta och hade
allmänt roligt. De där brudarna är för sköna, de blev lite väl konstiga efter några glas
champagne, haha :D

Jag har haft både lågpunkter och högpunkter (kan man ens säga så?) idag, men det
goda övervägde defenitivt det onda. Hoppas ni har haft en underbar onsdag nu. 
 


Vackra Dalal på sitt utspring.

Galna Nor och Jasmina i väntan på de som sprang ut. Gud vad det regnade.

Maria som är glad och öppnar presenter.

Mmm, god marängtårta det där!

Haha, kolla Zoe's intense/senzuella min!

Heta tjejer har vi här!


Naaaaaaa, look at those puppy eyes.. skulle inte bangat! ;D

Maria som tog studenten.

Maten som var för god och fancy as hell haha, typ blåost och fikonmarmelad

Elise har tagit studenten..?

Kommentarer
Postat av: Annaclara

HAHA, fyfan va äckliga bilder!!!! HAHA skulle inte bangat, klockrent :P

2009-06-11 @ 10:38:31
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: soraia

hahahahahaha, men skulle ju inte! :D

2009-06-11 @ 11:33:29
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0