Jag reste runt jorden, men du fanns här mitt framför mig.

Hallå! Det känns hur avslappnande som helst att vakna upp när man vill utan
att behöva stressa och tänka på onödiga saker. Även fast jag inte har riktig skola
imorgon så har jag ändå sommarskola.. Eller vi får hoppas på att jag kommer in.
Jag är inte alls så sur över att jag måste plugga matte i sommar, jag behöver
lära mig skiten annars så är jag helt körd när jag ska läsa matte C i höst.

Är hemma hos mormor min just nu. Vi ska käka paste med pesto, potatis och
lövbiff (nästan inget av det där passar ihop, men det är det som är så kul med att
vara hos min mormor - hon kan göra supergod mat av allt).
Efter det ska jag ta bussen hem och sedan ska jag på bio med min syster och
pappsen. Han ville bjuda oss på en "utekväll" eftersom att han tyckte att vi har
vart så duktiga i skolan. Haha, han är för söt ibland. Det är det som är skillnaden
mellan mamma och pappa. Pappa blir otroligt glad om vi får typ G i allt, men
mamma däremot...... Hon blir sur om man inte har MVG i allt. Siktar verkligen högt!
Vi hörs lite senare nu ska jag vara social mot mormor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din mamma är inte ensam om att tänka så, alal våra mammor e så :/ man åste få MVG sen är det fest, G är som typ passed :P

2009-06-14 @ 17:45:34
Postat av: hibo

i WROTE THAT :p

2009-06-14 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0