keep your enemies closer

Hej! Har haft det väldigt roligt hos Emilla på hennes sena födelsedagsfest.
Hade hur kul som helst faktiskt och Emilla såg ut att vara jätteglad. :)
Vi fick god tårta och jag drack världens godaste dricka, en piggelin+sprite
blandning som Emilla's svåger hade trixat ihop. Me liked! Även fast vädret
sög hästballe så satt vi ute på terrassen under det gigantiska paraplyt och
skrattade och hade roligt.

Var på Mulki's studentmottagning innan jag åkte vidare dit. Där hade jag självklart
också roligt, hela somaliegänget var samlat. Det är alltid lika roligt att vara med
de brudarna. Just nu är hos min ära mormor. Ska sova över här eftersom att det
inte är en lika lång resa hem, dessutom så vill jag göra mormor sällskap här.

Usch, påväg mot Emilla så mötte jag på världens äckligaste somalie som körde
bussen. Han var verkligen flörtig när vi var ensamma i bussen (hjälp!). Han frågade
om jag hade kille och typ när jag ska gifta mig och massa annat konstigt som inte
har något med honom att göra. Dessutom så tror de alltid att man blir så glad när
de är äckliga och ska berätta hur vacker man är.. Typiskt. Det värsta var väl att
han kände min pappa. Direkt efter att jag hade gått av bussen träffade jag på några
andra äckliga gubbar som tydligen ville dansa (?) med mig och pussas. Blä.
Ena gubben fick förklara allt med händerna eftersom att han typ var stum. OK.

Lite bilder från Mulki's mottagning och Emilla's fest





















Kommentarer
Postat av: Nora

soraia =) skulle du kunna fråga hafsa om numret till den som har hand om uthyrningen till hennes studentmottagnings lokal? och hur mkt det kosta? :P

2009-06-14 @ 00:34:39
Postat av: Anonym

åå va söt du va

2009-06-14 @ 12:09:52
Postat av: soraia

Tack vad snällt sagt!

2009-06-14 @ 13:13:27
Postat av: venus

haha fett jobbigt soraia! varför kommer alltid gubbarna till just dig haha men du måste låtsas att du inte kan somaliska och sen säga att du är adopterad från kanguawua. finns inget land som heter så, men de blir nog tysta efter det haha ;)

2009-06-15 @ 04:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0