leavin me stranded, all alony on my own

Hej! Åh vad skönt det är med en day off. Jag måste ändå hinna plugga lite
sen ikväll, men vad gör det? Det är ett sant nöje att göra läxor nu för man vet
att man kommer slippa de sen. Det enda jag är liite orolig över är matte
provet.. Om jag får IG på det blir det antagligen sommarskola. Bra jobbat!

Idag tog 3orna studenten, synd bara att vädret suger så jävla mycket.
Snart är det min tur och jag kommer att stå där med tårar i ögonen och skrika för
full hals - Jag har tagit studenten! Längtar!

Har vart i Vällingby City med mamma och lillasyster hela dagen idag. Vi fick med
oss lite fina saker. Man är alltid lite gladare när man köper något. Gud vad tragiskt
det där lät! Vädret sög som fan också. Så läskigt att det är i Juni månad vi befinner
oss i och man måste ha en tålig jacka på sig. Vad händer? Ska käka middag med
familjen nu, det blir potatis med kyckling och sås. Vi hörs!
 
Kings of Leon - Black Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0