lines, vines and trying times

Imorgon har jag en föräldrarredovisning med klassen och allas föräldrar.
God. Är inte alls nervös just nu, all nervositet kommer ändå komma imorgon.
Hoppas det går bra och inte jag börjar sluddra eller något. Vill inte skämma ut
mig inför min mamma och syster precis.. Det jobbiga är att man är i ett ganska
litet redovsningsrum (KF, ni på THG) med ungefär 50 pers, det är ganska mörkt
där inne och man har en jävla strålkastare mot sig. Svettigt och varmt som fan.
Ska bara göra min grej och kuta där ifrån. Man måste dessutom stå där utan
manus. Döda mig långsamt. Men jag tror ändå det kommer lösa sig, man är
oftast nervös i onödan. Och ibland är det bara bra med lite nervositet.

Missa inte DH, Ugly Betty och Christine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0