snurrar runt i en stad som glöder, som viskar bli min inatt

Nu är sommarlovet ÄNTLIGEN här! Även fast jag måste till sommarskola på
måndag så har sommarlovet officiellt startat. Lycka! Vädret var absolut inte somrigt
idag, även fast det såg väldigt lovande ut imorse. Det började ösregna och det blev
superkallt helt plötsligt. Surt.

Hade skolavslutning 9.30 i klassrummet där det bjöds på fika. Sedan var det dags
att dra till aulan för lite uppträdanden och tal. Jag blev tilldelad ett friggin "pris" idag.
Blev helt chockerad. Fick 500 spänn för "insatser för skolans bästa". Vad har jag gjort!?
Men men, jag var glad som fan! Efter avslutningen drog jag till stan med Zoe, Deniz
och AnnaClara och kollade runt och åt sen på Kladde's Kebab (vem döper en
restaurang till det!?). Har börjat lära känna de där brudarna väldigt mycket nu och jag
måste säga att de är bland de skönaste som finns, helt ärligt. Bland äckliga THGare
är de några av de få som är relativt normala och bra. :)

Nu är jag redo för att dra, ska möta Venus eftersom att vi ska på Hafsa's studentmot-
tagning. Det ska bli roligt. Vi får höras senare peepz. Summer is here! Not.

Michelle och Louise (Rita är fett busig bakom)

Emma som ser sjukt söt och liten ut!

Kommentarer
Postat av: hibo

sommarskola here we come !!! :P

2009-06-12 @ 23:00:55
URL: http://daqueenzs.blogg.se/
Postat av: soraia

yeeeeeeeey, äntligen!

2009-06-14 @ 13:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0