tell me what im supposed to do

Hej! Hoppas ni har en jättetrevlig kväll. Jag har haft en underbar kväll idag.
Den slutade dessvärre inte så bra, påväg hem så ramlade jag och stukade
foten och det känns som att det är ganska allvarligt. Fick ringa syster om att
hon skulle möta upp mig att jag behövde stöd eftersom att det gjorde så jävla
ont att stödja sig på foten. Kan inte röra på foten utan att det ska göra sjukt
ont.. Om inte det inte blir bättre åker jag till vårdcentralen imorgon.

Iallafall så fyllde ju Deniz 18 år. Det firades med middag på Hard Rock Café.
Innan det vart vi i hennes storebrors lägenhet på Östermalm om inte jag har
fel. Där åt vi snittar och annat gott innan vi åkte vidare till Hard Rock.
Där mötte vi upp några av henne kompisar och kvällen var lyckad med gott
och himla roligt sällskap. Hoppas att Deniz hade det roligt för den bruden
förtjänar verkligen det. Hon är för skön och go, hoppas att din födelsedag blev
allt som du ville och mer!<3<3<3
 
Ni får ursäkta den dåliga kvalitén, mobilkameran är det enda som jag har nu.

Kommentarer
Postat av: Zoe

Nu blir jag ju ledsen.. jag e inte med på en enda bild... Jag e ju skönheten själv klart jag börjar undra... ;P

2009-06-26 @ 19:41:09
Postat av: soraia

HAHAHA! Du fanns inte med på så många bilder, du vet att jag mer än gärna skulle lägga upp på dig! :D

2009-06-27 @ 00:24:29
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: deniz

Tack min underbara soraia!! :)Jag hade det verkligen skit roligt! massa pussar och kramar, snart är det din birthday!

2009-06-27 @ 19:36:02
URL: http://itsallthereis.blogg.se/
Postat av: soraia

Yey, skit kul att höra! Det var det viktigaste utav hela dagen - att du skulle ha trevligt! :D

Ja, snart är det min big day haha :P

2009-06-27 @ 23:22:24
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0