Work hard, play hard

Go' Morgon! Hoppas allt är bra med er denna lördag. Imorse såg det ut som att
vädret äntligen skulle förbättras, men jag hade tydligen fel. Det är nog minst lika
kallt ute idag. Typiskt. En solig helg skulle sitta fin-fint. :)

Jag hade jätteroligt på Sara's mottagning igår. Fick träffa många av hennes släktingar.
Många av våra vänner var också där så det var roligt att vara med de tjejerna. Det bjöds
på vääldigt god mat! Åt världens godaste smörgåstårta och underbar portugisisk mat.
Tror att jag sa igår under ett tillfälle att jag ska gifta mig med en portugis. Så gott var det.
Var där till elva tiden och gick sedan hem eftersom att Sara skulle på sin slutskiva.
Jag hade iallafall väldigt roligt och det hoppas jag Sara också hade.

Idag ska jag till storasyrran och umgås med henne. Vi ska käka lasagne där, sedan ska
det bakas kladdkaka. Vi ska se på film också, hoppas det blir en skräckis nu. En riktigt
mysig lördag alltså. Ha det bäst, vi hörs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0