you can run, but you can't hide

Pjuh. Nu är det här projektet äntligen klart! Det har tagit typ 20 veckor att fixa skiten och
jag måste säga att det är en lättnad att man slipper tänka på den något mer. Efter idag
är projekt 4 som bortglömt! Det blev ganska många fel med vår bok, men jag är nöjd.
Redovisningen gick som smort och man är alltid nervös i onödan liksom. Allt gick fin-
fint! :) Imorgon har jag ingen skola så jag får vila upp mig lite nu. Det känns nästan som
sommarlov faktiskt. Förrutom vädret då som var helt regnig och grå idag. Fast konstigt
nog så blev det soligt så fort vi slutade typ. Läskigt sammanträffande.

Idag har jag planerat att stanna inne och se på en läskig film (älskar att se på skräck
filmer ensam, man får värsta adrealinruset typ.) Ska dessutom ligga i min säng och läsa
ur en jättespännande bok som jag har börjat med. Alltså har jag en väldigt skön dag
framför mig. Hoppas allt är bra med er kära läsare! Vi får höras senare.

Bild på alla föräldrarna (mamma ville INTE synas)

Anto och Stefan som är asbusiga

Framsida på vår bok. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: hibo

va roligt :D nu kan du andas ut :D

2009-06-03 @ 19:19:36
URL: http://daqueenzs.blogg.se/
Postat av: Soraia

Ja precis! :D Asnajs

2009-06-03 @ 21:17:20
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0