you know the rainy days they ain't so bad when you're the king

Hej! Jag har inte orkat blogga på väldigt länge nu, det är fullt normalt antar jag
- det är sommarlov! Än så länge har jag inte hunnit göra mycket eftersom att det
här äckliga vädret förstör så himla mycket.. Men nu börjar det vända ser jag och
vi får hoppas på att det håller nu en gång för alla.

Igår fyllde vår kära Venus 19. Wow 19 år ung är hon nu. Tiden går snabbt! 18-19
var huuuur stort som helst förut när man var lite mindre. Nu känner jag mig fortfarande
liten. Vi var hemme hos Venus och Muna, Hafsa, Anna-Maria och RosaLinn var där,
och sedan joinade Ayaan.B. oss. Vi åt tårta och annat gott, såg på film och fånade
oss som fan. Det var hur roligt som helst, tror att jag skrattade mig igenom hela
kvällen.



Idag har jag vart i moskén och lyssnat på föreläsningen som brukar vara varje
månad. Efter det gick jag och syrran till donken med Ayaan.B., ett perfekt avslut på
dagen. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmina

Omg, Världen är verkligen liten. anna-maria gick i vår klass. länge sen.

2009-06-21 @ 13:15:41
Postat av: Ayaan Barre

YEEEEEEEEEY! ;)

2009-06-21 @ 14:32:33
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: venus

haha det var skitkul! jasmina, vilken skola?:)

2009-06-21 @ 17:16:12
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Tensta gymnasium :)

2009-06-22 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0