your the drug that i crave for

Hej! Åh, vädret är hur underbart som helst idag, man vill knappt sitta hemma!
Har haft en härlig dag ute i solen. Vaknade relativt tidigt för att testa mina chanser
med sommarskolan igen, pratade med läraren som sa att det fanns plats i hans
lektioner och när jag skulle skriva upp mig hos han som bestämmer så vägrar
han. Sura och bittra människor som tar ut sina aggretioner på andra är bland det
äckligaste som finns. Han ville självklart inte göra det, men han lovade att kolla
upp det och ringa upp mig. Det lovade han förra veckan med, har inte fått hans
samtal än.. Palla. Efter att jag hade vart i skolan träffade jag Elise och Zoe.

Har inte träffat Elise sen hon åkte bort, så det var jätteroligt! Jag hade kul med
brudarna, vi var på Hellasgården och solade och badade (badade och solade
inte alls, behöver knappt sola och jag hatar att bada i iskallt vatten och enligt Zoe
är jag en badkruka, haha :D). Men tjejerna var modiga och hoppade i. Det var väldigt
kul att bara sitta där och lyssna på musik, läsa lite och käka vattenmelon och guacamole.
Efter det åkte vi hem till Ellan-Pellan och god mat som vi kokade ihop och satt på
hennes terras och gjorde lite stuff. Har haft en bra dag i solen! Konstigt att man
blir så himla trött av att bara ligga under solen, vi var helt utmattade efteråt.
 

Kommentarer
Postat av: Aldona

Varför sa ingen nånting till mig :(:(

2009-06-22 @ 20:57:57
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0