all.theese.faces.i.can't.read.

Det blev ingen plugg men det är okej för jag har lång tid på mig tills proven.
Det är inte mycket som ska fixas den här veckan iaf, tack gode Gud. Lugna veckor
uppskattas grovt. Hade ta och tänkt läsa lite i Svindlande Höjder med min kopp te.
Varje kväll sitter jag sämligen på min säng med en kopp te och en bok efter duschen.
Det får blir dagens avvarvning. Skönt är det efter en lång dag. Så. Nu ska jag ta och
göra det innan jag lägger mig, är en tröttis nu. God Kväll pepz!

Kings Of Leon - Milk

Kommentarer
Postat av: Aisha

Jag älskar det...all these faces i can't read.. är det från en låt?

2009-03-11 @ 17:13:52
URL: http://introducingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0