as.time.goes.by.my.feelings.never.die.

Hallå! Pluggade inte direkt när jag skulle - såklart. Men hann plugga nu en stund
och det känns som att det kommer gå bra, man får ändå ha med sig lagarna och
så. Önska mig lycka till! Skönt att det äntligen är fredag imorgon. Gud vad jag har
längtat! Ska plugga som faaan alltså, jag måste gå tillbaka till mitt vanliga nördiga
jag. Då kände jag mig on top of the world.

Imorgon efter skolan ska flickorna komma hem till mig, vi ska nämligen se på film
här. Lite skön avkoppling  på en fredag, det behövs. Vi kommer antagligen se på
Vicky Christina Barcelona eller Slumdog Millionare. God Kväll peepz!



Kommentarer
Postat av: venus

se slumdog, den är fantastisk xd

2009-03-19 @ 23:22:00
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0