Love.Is.Colder.Than.Death.

Hej på er, jag har vart väldigt dålig på att uppdatera. Det är eftersom att vårt internet har
vart borta i ett par dagar nu.. Synd är det eftersom att man behöver datorn till allt nuförtiden
och gissa hur mycket jag har missat att lämna in i skolan? Men vad kan de gör liksom.

Hoppas er vecka har varit bra, det har min varit. Det har vart mycket som man ska hinna
fixa och göra innan fredagen skulle komma. En del har man hunnit med, andra inte. Sånt
är livet, det handlar om att proriter. Men ibland kan jag prioritera väldigt fel saker.

Ja. Idag har jag övningskört och pappa sa att jag var väldigt duktig som kunde fortfarande
allt, trots att jag inte hade kört på flera veckor nu. Efter det skulle jag egentligen till Emilla
som jobbar på deras restaurang, men det gick inte eftersom att mamma ville att jag skulle
stanna hemma med syster som inte alls mådde bra. Så jag har stannat hemma hela dan
och fixat iPoden lite. Ogillar den som fan. Nästa gång blir det som sagt en "kopiera-och-
klistra"-mp3. Man orkar verkligen inte fixa om alla låtar igen.

Nu sitter jag iaf och väntar på att pappa slutar jobba så ska vi ut och köra igen.
Här är man på hugget! Vi ska tydligen in till stan och köra 8O. Be för mig så att vi kommer
hem helskinnat. Vi hörs senare piipz!




"Anywhere you go, anyone you meet,
Remember that your eyes can be your enemies,
I said, well hell is so close
And heaven's out of reach
I ain't giving up quite yet,
I've got too much to lose"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0