Don't flatter urself I was lookin' at ur friend.

God Kväll Guapas! Det blev en väldigt lyckad kväll med Deeqa, man har alltid lika
roligt med henne. Vi spenderade den i Kista Galleria där vi åt och kollade runt i
affärer. Åh vad jag blev shopping sugen. De har hämtat sjukt fina koftor på Bik Bok.
Önskar jag hade ett jobb just nu. Apropå jobb så ska jag lämna in ett CV till ett
McDonalds imorgon med Venus. Vi får se hur det går och hoppas på det bästa.

Nu måste jag få lite plugg gjort och sedan ska jag nog läsa lite i Wuthering Heights
eller se på det nya avsnittet av The City. Ha en fortsatt god kväll! Piiiiis.


Snygga Deeqa

Kommentarer
Postat av: Wifey n' Shorty

hej

vi har märkt att du går i THg så checka in vår sida me lite skvaller

Din blogg är föresten bra ! :

2009-03-09 @ 15:14:58
URL: http://gossipinthg.blogg.se/
Postat av: Aisha

hahha soraia...fett bra smak i mat du har..jag hade också den i sikte:P





det är därför man inte ska gå in i affärer..man blir shoppingsugen;D

2009-03-09 @ 15:55:17
URL: http://introducingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0