hopelessly.inlove.

God Kväll! Nu är jag tillbaka från Kista Galleria där jag spenderade eftermiddagen
med familjen där vi bl.a. käkade. Det blev Sandy's underbara Sub's för mig.
Köpte dessutom en present till en kompis som fyller år under veckan, kan dock inte
avslöja vem det är ännu konstigt nog. De har öppnat en ny bokaffär i Kista som
heter Bokia Express. Den var helt lovely, de säljer typ bara böcker som är "inne".
Billiga var de också! Så alla bokälskare, åk dit.

Exakt om en vecka (ungefär) är det Earth Hour, tror inte ni har missat att läsa om
det på mjölkpaketen t.ex. Jag är lätt med på att stänga av all elektronik och ström
en dryg timma om jag är hemma. Gör samma sak ni, det är för en good cause. Nu
ska jag fixa lite här i rummet, det är sjukt stökigt. Får huvudvärk. Sedan ska jag se
på filmen Bedtime Stories med familjen. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

 
Bild 8
 


Kommentarer
Postat av: Aisha

OMG bokia express!!! fyfan jag ska verkligen dit imorn! vart i kista finns den?



haha du har bästa kill-smaken! den sista var hoooot! vi ska kriga om hnm:P

2009-03-21 @ 21:15:56
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: Soraia

Den ligger precis innan Glitter, den är lätt att hitta. Typ mittemot Indiska. :) De har skit bra böcker!

2009-03-21 @ 23:03:49
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: venus

öh om din kompis ser det här på bloggen då?:P hahahahah

2009-03-21 @ 23:08:06
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0