i.found.a.way.to.let.you.in.

God Morgon! Nu är det måndag igen, taggade? Här är jag verkligen inte det.
Snackade lite med Elise igår kväll om allt som ska fixas den här veckan i skolan
- jag började nästan gråta. Jag är så hiimla efter att det inte är lagligt. Varför gör
jag alltid så här!? Jag får skylla mig själv och mitt straff blir väl många sömnlösa
nätter där jag pluggar som fan. Jag skäms.

Efter skolan kommer jag inte tänka så mycket på plugg, ska nämligen ut och äta
med en kompis som fyller år. Jag får nog ta min chans och skriva att hennes syster
har ordnat en överraskningsmiddag till henne. Så det ska bli väldigt rolig. 8)

Nu MÅSTE jag plugga, seriöst. Vi får höras senare gott folk. Piiiis!!

* Förresten, såg ni att det var helt täckt med snö ute? Gah. Vill ha vår nu, snälla.

 

Kommentarer
Postat av: Aaliyah Katten

Sv: ah vet hon e wonderfuul:)! <3

2009-03-23 @ 10:30:45
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0