i.love.you.like.a.fat.kid.love.cake.

God Morgon! Vet inte vad jag ska göra riktigt, jag sitter här i KF i skolan.
Har precis haft mitt mentorsamtal och vi har inga lektioner innan tolv idag.
Halv ett ska vi på busstur, vi samjournalister. Vi får se hur det blir.

Igår gick jag faktiskt på träningen, det var hur skönt som helst, har inte vart
på träning i åratal känns det som. Efter det fick man koppla av till favoriterna
DH och Christine, hoppas inte ni missade det!

Tänkte bara säga att jag har världens gulligaste storesyskon, fick ett jättegulligt
samtal från de igår kväll. De är verkligen guldvärda och jag vet inte vad jag skulle
ta mig till utan de. Om man bråkar med föräldrarna så kan man alltid vända sig
till de för de har liksom vart där redan. Jag är verkligen lyckligt lottad.

Nu börjar jag bli jävligt hungrig, så dt får bli en gammal hederlig macka från
George.Vi hörs piipz! Njut av den här vackra och underbara låten så länge.


Jason Mraz ft. Colbie Caillat - Lucky

Kommentarer
Postat av: Annaclara

Åh, I älskar this song! nördade den i somras, gah, vad jag längtar till sommaren :D

2009-03-26 @ 18:03:37
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar :P

2009-03-30 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0