in.the.middle.of.my.dreams.

Bedtime Stories var en urgullig familjefilm som vem som helst kan njuta av.
Jag tycker att ni ska se den om inte ni har något annat för er. Speciellt med familj.

Tänkte på att man själv kanske skulle vilja öppna något sånt. Alltså i filmen
hade de ett litet Bed&Breakfast, det kanske inte låter som världens mest
realistiska grej, men jag skulle nog faktiskt vilja öppna ett B&B. Har ju länge
tänk på något eget typ ett café eller liknande. Jag har inga andra "drömjobb".
Många andra i min ålder kan lätt berätta att de vill bli läkare, frisör, psykolog
- whaterver. Och då kommer jag alltid med samma svar. Jag har ingen aning.
Jag vet inte riktigt vad som skulle passa mig. Men om allt annat skiter sig så
kan jag ju alltid öppna eget. Hoppas jag ialla fall. Den enda som sätter stopp
för dig är du själv brukar det oftast vara. Man kanske ska ta och sluta gör det?

 

Kommentarer
Postat av: Aaliyah Katten

Om det är det du vill göra do it:)! Ingeting är omöjligt ;) <3

2009-03-22 @ 12:39:57
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/
Postat av: soraia

Tack!!

2009-03-23 @ 10:07:20
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0