it's.such.a.perfect.day.

Bestämde mig för att gå en promenad idag igen. Går alltid ut när det är som ljusast.
Då är det som finast också, med solen som skiner så mycket att snön glittrar och att
man känner värmen mot ryggen fast det kan vara hur kallt som helst. Man vill verkligen
inte tillbaka in igen. Men när jag väl tar mig hem igen så öppnar jag fönstrena och drar
upp persiennerna så mycket jag kan. Man får sån energi av vädret, kalla mig crazy, men
det är sant. Tycker ni ska testa att ta en lång och skön promenad med er absoluta favorit
musik i hörlurarna - jag lovar att det är obeskrivligt när man går där med sina egna tankar.

Imorgon börjar skolan igen. Jag tycker att det är helt okej, för när skolan börjar betyder det
bara att det är närmre till nästa lov, ellerhur? Det gäller att hitta sina kraftkällor. Hoppas att
ni har haft ett skönt lov nu. Vi hörs senare!



Candlebox - Far Behind
(Vill tillbaka till 90talet, fan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0