let.the.sky.be.gray.

Det är nästan fredag och äntligen är det snart helg. Det har varit ganska jobbigt den här
veckan med sömn och att man aldrig lyckas sova så mycket som amn ska. Sömn är min
bästa vän. Efter mat såklart. Idag är jag fan tröttare än någonsin, fattar inte varför jag sitter
här inte. Blir nog att jag tar en tupplur snart. Ingen träning för min del idag, tänker vila och
läsa lite mer i Svindlande Höjder/Wuthering Heights som bara efter 40 sidor är väldigt
intressant. Hoppas mina förhoppningar inte är för höga nu så jag blir besviken.

Igår hade vi ju hemspråk efter skolan och där skulle vi ha prov. Alla eleverna i klassen bad
läraren om inte vi kunde flytta fram provet en vecka till (vi hade redan flyttat fram det där
jävla provet ett par gånger). Han blev såklart irriterad och sa typ att det var vårat eget fel att vi
inte hade pluggat. Sen frågar han är det ens någon som är redo att göra provet? Jag, Hibo
och Muna räcker upp handen och resten av klassen ger oss arga  blickar. Vi ville bara få
skiten gjort liksom.. Vet ni vad han säger då!? Han säger då att vi får 50 extra poäng på våra
pöäng som vi lyckas få. Fatta! Provet är typ max 100, och jag svarade på alla utom en.. haha.
Yey! Ett garanterat MVG! Var sjukt glad efter det där. Vi får höras lite senare för nu är det dags
för mig att sussa. See ya


Bishop Allen - Rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0