Oreo McFlurrys, skolarbete och tankar på en söndag.

Hmm.. Hade tänkt fixa om min design, har blivit lite uttråkad. Dessutom har menyn
hoppat ända ner och det ska alltså inte vara så. Jag åkte hem till kära mormor igår
kväll för att sova över. Såg mest på tv medan jag höll på att somna, blev rätt så tidigt
som man la sig. Skolan tär på en som fan och under helgerna vaknar jag upp runt
7 varje morgon, helt panikslagen, eftersom att jag tror att jag har skola...
Sedan somnar jag om igen.

Fick dessutom lite plugg gjort igår, var ju tvungen att stanna hemma. Idag ska jag
vara med en kompis, det blir att vi drar till Kista Galleria och McDonals. Förresten:
Fick reda på av Aino att de har börjat sälja Oreo McFlurrys där. Wohow, love it!

Blir nog mer plugg ikväll, har massor att fixa... Orkar inte med skolan något mer :/
Man längtar bara tills man får åka hem igen och kura ihop sig under sitt täcke med
min bok. Åh. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0