people.surprise.me.

Förra veckan när jag och Emilla satt på hennes pappas restaurang så kommer en
grupp ungdomar förbi, i vår ålder skulle jag tro. En av de kollar sjukt skumt på oss.
De vänder iaf hörnet och försvinner så de inte syns. Helt plötsligt kommer en av killarna
tillbaka, drar ner byxorna, särar på skinkorna som fan så man ser arselhålet och allt
sen så gnuggar han rumpan mot fönstret! VA?! Jag ser det och ropar chockerat på
Emilla och vi båda brister ut i skratt! Han springer därifrån illa kvickt men kommer sen
tillbaka en sek efter, nu till dörrglaset så att ALLA ser ordentligt! HAHA!! Man såg hans
jävla balls och allt, jävla freak. Han gick sedan därifrån med ett äckligt leende som
verkligen tydde på att han var sjukt stolt över sig själv. Men kul var det! Jag, Emilla och
personalen där satt ochbasgarvade i typ 5 min. Att såna människor finns alltså :D



Kommentarer
Postat av: Precious Gianni

haha

snacka om ett lustigt upplevelse!

aa såna glömmer man att de finns lol...

2009-03-20 @ 23:53:02
URL: http://www.metrobloggen.se/NadiahGiama
Postat av: Aaliyah Katten

hahahaha

2009-03-21 @ 13:56:44
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0