Ben.Dover.

Hey! Måndag igen och tiden har gått sjukt snabbt som fan som vanligt.
Detta har varit en relativ jobbig dag, lång var den också. Dessutom var jag sjukt
sömnig genom hela dagen och jag har märkt att jag får mycket och snabb energi
från godis, något som jag inte trodde funkade för mig. Vi har haft två tråkiga lekioner
med en och samma lärare och matten var outhärdlig. Den enda helt OK lektionen
var naturkunskapen eftersom att den var obevakad av läraren och därför lyssnade
vi på hög musik i datasalen medan vi googlade på konstiga ord som oreo och död.
Najs. Det hände ett och annat dåligt också idag med en klasskompis, blir så ledsen
för dennes skull. Hoppas bara allt löser sig för hon är så sjukt söt och förtjänar inte det.

Ja. Jag och min Rom-grupp är så efter med projektet att det inte är sant. Vi kom precis
på idag att vi ska ha en redovisning imorgon. Vi har alltså inte gjort ett piss. Good fucking
Luck. Det enda positiva med dagen måste ha vart att få komma hem till nybakade bullar.
Ännu mer najs. Nu ska jag plugga lite för imorgon väntar en lång och intressant dag,
och därför hinner jag nog inte plugga något imorgon. Vi hörs peepz!


Kings of Leon - Sex on Fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0