save.the.drama.for.your.mama.

Gott folk. Hoppas allt är bra med er, det är det med mig! Även om vädret inte är det
skönaste och finaste så är jag nöjd. Det är något speciellt över den här dagen som
känns extra fridfull på något skumt sätt. Jag gillar det.

Trodde att jag skulle ha haft en engelska presentation idag, men jag hade blandat
ihop datumen - ska ha den på torsdag istället. Efter det var det en lång håltimma på
ett par timmar så vi åkte hem till kära Emilla där vi fick luncha med crossiant och god
coca-cola. Mycket bättre än äcklig fisk som vi fick i skolan. Sista lektionen var en två
timmars lång medielektion som gick rätt så snabbt. Gissa vart vi fick åka efter det!?
Till Emilla's pappas härliga sushirestaurang. Love it! Yaki-Niku måste vara min favorit
maträtt nu, helt ärligt. Det har vart min dag det. Resten av dagen ska jag träna, plugga
till ett modersmålsprov och se på tv eftersom att DH och Christine har premiär idag.
Längtar! Se till att inte missa den. Ni får har det så bra än så länge, måste klä på mig
till aerobicsen. Be cool, stay in school!

GRABBAR SOM GIBBAR (dedikerat till dig kära Elise ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0